Jobb

Vilken dag!

Det började med att lillhusse hämtade mig vid 7 sedan jobbade vi fram till 14 ungefär. Efter jobbet åkte vi till McDonalds, lillhusse var hungrig och jag åt chickennuggets, smaskis. Jag hade ändå ätit frukost som Klara matade mig med på morgonen, tur att lillhusse har resurser på jobbet!

Sedan åkte vi till eickepicke och hämtade en kärra för att sedan åka ut till Mullsjö där han bygger hus. Under tiden de umgicks så hann jag bada två gånger och springa en sväng så husse fick gå genom brännässlor för att hämta mig, då var jag inte så populär!

När klockan slog 17 slutade husse och då åkte lillhusse hem med mig. Efter en fullspäckad dag ska jag nu gå och lägga mig!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0