11 juni 2011

Hej kompisar!

Idag var vi uppe och gick vid Axamo. Jag var så pigg att jag galopperade runt bland risbuskarna! När vi var där träffade vi en dagiskompis, Casper heter han. Vi busade runt lite i skogen och hade jätte skoj!

Sedan åkte vi ner till mitt och husses gamla jobb och började tömma lite. Det var jobbigt, jag försökte ta små pauser men det går inte riktigt vila när alla går runt och inte är på samma ställe, då vet jag inte riktigt vart jag ska ligga. Jag hängde även med till sortergården och låg snällt kvar i bagaget när husse öppnade bagageluckan.

Nu har vi precis varit på en liten kvällspromenad. Fullt upp idag med andra ord, men det är skoj när det händer mycket!

Pussis



Jag och extralillhusse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0