22 juni 2011

I morse när husse väckte mig vid 6:30 trodde jag inte att det var sant. Varför måste de börja jobbet så tidigt att jag måste gå upp mitt i natten? Min väckningsprocedur är lång, först får de skaka lite på mig, prata lite, men då brukar jag bara snarka ännu högre så de förstår att jag inte orkar gå upp.

Idag slutade det med att husse fick lyfta upp mig när jag låg och sov, men vid första lyftet orkade jag inte ställa mig på benen men andra gången fick jag släpa tassarna upp för att äta lite frukost!

Efter dagis var jag och sprang lite hos lillhusse och lillmatte sedan åkte jag hem och sov ett bra tag innan jag, husse och matte gick en kvällspromenad. Sedan avslutade jag dagen med ett smaskigt märgben som jag fick av lillhusse!

Nu är det dags att sova så de får upp mig imorgon bitti, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0