28 juni 2011

Idag var det dags för dagis igen! De som jobbar på dagis berättade för husse och matte att jag har börjat skälla ganska mycket och på dagis får man inte göra det så då sprutar de vatten på oss. Men något de inte tänker på är ju att jag älskar vatten så det blir ju ingen bestraffning med att spruta vatten i mitt ansikte.

Första gången de gjorde det var i torsdags, då hade jag börjat skälla ännu mer när de slutade så idag när jag var blöt om huvudet igen när husse hämtade mig sa han till dem att jag älskar vatten, även i ansiktet.

Efter dagis åkte jag, lillhusse, lillmatte och husse till Västersjön och tog ett dopp, där var det många skojiga hundar!

Nu är det dags för middag och ö (läs grisöra), puss!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0