30 juni 2011

Tjenis!

Idag efter dagis åkte husse och jag till Västersjön, efter en varm dag så jag slipper gå runt och flåsa.

Sedan kom lillmatte och lillhusse hem till oss för att grilla lite. Jag smaskade upp lite mer än en köttbit själv, grillat är så gott! Efter maten åkte vi hem till lillhusse och lillmatte, vi gick förbi extralillmatte och hälsade på. Jag gosade lite i hennes säng och åt en liten kaka.

Sedan åkte vi till Västersjön igen men när vi var framme började det åska lite smått och ni vet ju hur rädd jag är, så från att vara nära till att simma lite sprang jag till bilen och hoppade in i bagagen. Det var ändå skönt att komma hem efter en lång dag!

Puss


Jag, lillmatte och extralillmatte myser


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0