8 juni 2011

Idag var det jätte jobbigt att gå upp. Jag ligger oftast på rygg och sover så i morse fick matte lägga mig på mage sedan skakade hon lite på mig utan att jag vaknade. Tillslut fick mattis lyfta upp mig så mycket hon kunde för att jag skulle resa på mig.

Innan vi åkte till dagis åt jag frukost, omelett och ris, och så tog vi en liten promenad. Idag körde husse upp mig, egentligen hade jag velat följa med husse till jobbet idag för att ta några powernaps men det gick ju inte..

Sedan hämtade husse och lillmatte mig strax efter 17, då åkte vi till västersjön och badade lite, jag var så varm idag! Det var jätte skönt att svalka sig lite, så när vi kom hem somnade jag gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0