15 mars 2011

Hej kompisar!

Imorse var jag och husse hos mina kompisar. Efter en stund ställde jag mig och skällde på husse och han fattade ingenting, han satte på mig kopplet och så sprang jag hem. Det bästa jag vet är att leka med mina kompisar och brukar inte vilja gå hem förrän jag är helt slut.

Husse trodde jag behövde bajsa för jag måste göra det i fred, oftast ska jag in i en buske och gömmer mig så ingen ser. Därför brukar jag vandra runt när jag är hos mina kompisar så lillmatte kan visa någon plats där jag kan vara för mig själv. Men jag bajsade inte på vägen hem heller..

Vid 11-tiden kom lillhusse och hämtade mig, då tog vi en tur i bilen till hans jobb och var där en stund för att sedan åka hem och mysa. Vi hann med en liten powernap också men som tur var vaknade jag 16:30 och väckte lillhusse så kan inte skulle glömma att gå ner med mig till husse, för vi åker ju hem vid 17-tiden!

Nu är det snart dags att sova igen, imorgon är det en ny dag! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0