23 mars 2011

Idag har jag haft så mycket att göra! Dagen började med att jag åt frukost hemma, jag brukar ju alltid äta den när jag kommer till jobbet i vanliga fall. Sedan åkte husse och jag till jobbet och då var jag först ute en stund och kollade så ingen hade kissat på min gräsmatta och sedan gick jag upp till lillhusse.

Lillhusse låg och sov och kan vara lite svår att väcka i bland men skam den som ger sig! När jag fått upp honom så åkte vi till hans jobb och grejade lite. Där träffade jag en husse som också hade en sån som mig, fast en hane. Den hussen tyckte att jag var så liten för hans vägde 90 kg (!), jag väger bara 52 kg.

Sedan åkte vi hem. Jag var så trött när jag kom tillbaka till husse att jag somnade på tre sekunder och sov tills nu när vi ska åka hem.

Puss på er..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0