3 mars 2011

Hej tussar!

Hoppas ni mår bra! Idag har jag haft fullt upp! Först var jag hos mina kompisar som vanligt, jag sprang dit lika fort som jag alltid gör, det kommer nog aldrig bli tråkigt att gå dit. Sedan var jag och jobbade hos husse, jag tog en liten powernap först bara så jag skulle jobba effektivt ni vet!

Efter det gick jag och lillmatte till eickepickes jobb. Först var jag jätte pigg och gick på bra, men efter halva vägen så blev jag lite trött så det tog oss nästan en timme att gå dit. Jag är inte så bra på mått men jag skulle säga att det är lite mer än 2 km. När vi varit där en stund så kom husse och hämtade mig.

Nu tänkte jag gå och lägga mig vid husses fåtölj där jag ligger varje kväll och snarkar, puss på er!


Jag och husse i Mollösund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0