8 mars 2011

Tjena!

Idag har jag haft fullt upp!

Först låg jag i bilen tills lillmatte kom och hämtade mig. Vi tog en promenad i det fina vädret och träffade våra gamla grannar. De har en tax som heter Molly, hon skäller såfort hon ser mig och fortsätter tills jag har gått därifrån. Det var skojigt att höra hur det var på mitt gamla område där alla kände mig. De berättade att barnen på det området fortfarande pratade och frågade om mig. Jag får nog ta och hälsa på dem någon dag!

Sedan har jag varit hos husse och jobbat och även hunnit med att hjälpa lillmatte, Ellen och Lisa med deras plugg. Jag hann med lite solning ute i trädgården också. Nu har husse och jag precis kommit hem, hoppas jag får ett ö (läs grisöra). Hörs kompisar, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0