Envis

Idag har jag varit envis! Det är jag i vanliga fall också men idag kände jag för att vara lite extra envis. Jag har legat ute och muttrat i trädgården så lillmatte har fått komma ut hela tiden. I vanliga fall brukar jag vilja komma in när jag muttrar men inte idag, jag ville bara att lillmattis skulle komma ut och umgås med mig. När jag hållt på så några gånger fick hon nog och tog ut en filt och satte sig hos mig, precis som jag ville!

Sedan kom lillhusse och då busade vi lite och sedan fick jag hänga med honom i bilen. Jag ställde mig vid bagageluckan så han verkligen inte skulle glömma mig!

När husse och jag sedan skulle hem gick jag och grejade lite på gräsmattan och när jag upptäckte att vi skulle åka så tog jag en extra tur och var verkligen tvungen att kissa en gång till, dricka lite vatten och klia mig några gånger bara för att dra ut på tiden. Husse tyckte att jag var som ett trotsigt barn! Alla har vi våra dagar.

Pussis




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0