Mattes nya bil...

Hej kompisar!

Idag när husse, matte och jag var ute på promenad så kom eickepicke och lillhusse körandes i mattes nya bil. Mitt framför näsan på oss så krockar de med en annan bil. Det hände ingen med dem som tur var men mattes nya bil blev lite tilltuffsad.

Det är i alla fall jätte fint väder idag. Tänk om det kunde vara lördag och såhär fint väder varje dag, så härligt det skulle vara! Nu ska husse, matte och jag åka till min affär, den enda affären jag får hänga med in i, djuraffären. Vi ska köpa lite hundmat (tro det eller ej men min hundmat är faktiskt slut, så ni som tycker jag är alldeles för bortskämd ser nu att jag faktiskt äter hundmat ibland). Sedan ska vi klippa mina klor där också.

Hörs senare, pussis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0