Sjuk husse

God morgon!

Idag kördde mattis mig till jobbet för husse var sjuk, husse är aldrig sjuk så det blev lite konstigt. Jag gick i alla fall upp till lillhusse och lillmatte och tvättade dem lite. Sedan kom extralillmatte upp och skulle låna bilnycklarna och sen kom hon tillbaka och lämnade dem, jag hade så gärna hängt med henne till jobbet men jag fick stanna hemma.

Men lillmatte och jag gick på promenad som vanligt. Det är ganska skoj att jobba på måndagar för då är jag utvilad och att jag har massor att kissa igen. Efter promenaden låg jag ute och solade lite och sedan körde lillhusse hem mig till husse så jag kan pyssla om honom lite. Nu ska vi ta en powernap!

Puss



Jag och husse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0