12 maj 2011

I eftermiddags kom lillhusse och hämtade mig så åkte vi en sväng i bilen, det är så mysigt. Lillhusse och jag gör inte det lika ofta längre för de har så mycket att göra på jobbet. Men idag åkte vi i alla fall förbi eickepicke på hans jobb och snackade lite. Alltid när jag kommer till eickepickes jobb går jag in i hans garage och ställer mig vid vattenslangen och så står jag där tills någon ger mig lite vatten.

När vi var klara där åkte vi hem igen och åt lite smaskig mat och hälsade på extralillmattis, självklart åt vi lite rulltårta! Det är så bra för extralillmatte har alltid något smaskigt att äta, när jag kommer dit duger inte levisar som jag i vanliga fall tycker är jätte goda.

Men nu är jag hemma och ska sova! Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0