16 maj 2011

Igår efter jobbet så hängde jag med extralillmatte hem, vi bakade lite smaskig sockekaka och jag stod för disken och självklart lite provsmak. Sedan gick vi upp till lillhusse och lillmatte en stund.

Där vilade jag lite och sedan åkte vi till Västersjön och badade, men denna gången fick jag bada själv, lillhusse tyckte det bllåste lite mycket. Efter badet gick vi en liten sväng också, så mysigt!

Sedan åkte vi hem till mig för att vänta på att husse och matte som skulle komma hem, men de kom inte förrän vid 22-tiden och då hade jag redan gått och lagt mig. Lillhusse och lillmatte gick lite innan för eiickepicke kom hem men husse och matte märkte inte att jag var hemma så matte ringde till lillmatte och sa att de kunde lämna mig men då låg jag ju redan och sov på min madrass som jag har under trappan.

Pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0