23 maj 2011

Idag har jag och mattis varit lediga! Först gick vi en promenad med lillmatte vid västersjön, idag gick jag inte bara ner och doppade tassarna i vattnet utan jag doppade hela mig, även att håret på magen inte har kommit tillbaka.

Sedan åkte vi hem och fikade, jag åt även min middag från igår som stod kvar, ris och grillad kyckling. Ibland är jag inte så hungrig på kvällarna så då tar jag maten lite senare. 

Vi har hunnit med två promenader och till och med en liten tur till stadsparken där vi var inne i hundgården och lekte med några skojiga hundar! 

Till kvällsmat blev det lite kinamat, smaskis, men grönsakerna kunde de behålla. Dags att sova för imorgon ska jag till dagis!

Puss


Man ser alla mina knappar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0