8 maj 2011

Idag har jag haft en toppendag!

Först var jag, husse och matte ute i Mullsjö och gick promenad, jag badade tre gånger och hittade ett gammalt revbensspjäll i en buske som jag jätte gärna hade smaskat på men det fick jag inte, typiskt! Sedan åkte vi förbi lillhusse och lillmatte, och jag som ändå inte skulle göra något spciellt idag stannade kvar där.

Vi har legat och solat och det kom massa olika folk till oss hela tiden, så mysigt. Vi har ätit glass, ätit lite kakor och annat smaskigt. Efter det körde lillhusse och lillmatte hem mig och då käkade vi lite mat. Nu är jag helt slut! Blir nog tufft att komma upp till jobbet imorgon..

Hoppas ni haft en bra helg kompisar! Puss


Smaskens med piggelin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0