Klippt gräset

Idag började jag dagen med lite frukost, ris, kassler och omelette. Sedan gick jag upp till extralillmattes syster och gosade lite, jag fick till och med lite sockerkaka från extralillmattes frys, även att hon inte var hemma, hon har en så snäll syster som vet precis vad jag tycker om och så!

Sedan var jag och jobbade lite hos husse och vi gick en liten promenad efter lunchen, men det gick sakta. Egentligen vill jag ju inte gå den tiden utan bara hitta på något men det gick bra ändå.

Framåt tre tiden så kom lillhusse hem från jobbet. Då klippte vi gräset, och jag skällde jätte mycket på gräsklipparen, som vanligt! Annars följde jag med lillhusse varje steg han tog, fram och tillbaka.


Vi skickade ett sms till lillmatte också som satt och pluggade hela dagen:




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0