31 maj 2011

Idag började min dag med lite frukost, ris och omelett. Sedan gick jag och matte en kort liten promenad. Nu när jag ska till dagis 3 gånger i veckan ska man ha ätit frukost och blivit rastad innan man lämnas. Jag är ju van vid att äta frukost runt 9 tiden och gå promenad lite efter det så man hinner vakna till. Nu blir jag väckt vid 7 och ska äta frukost för att sedan släpa runt tassarna på en promenad.

Det gick bra på dagis! Lillhusse hämtade mig vid 16. Då hämtade vi lillmatte på jobbet och åkte för att bada lite. Inte nog med det fick jag två nya leksaker av lillhusse, de var jätte skojiga!

Men nu är jag helt slut, dags att sova!

Puss


Lillhusse och jag med min nya leksak




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0