Viktigt att berätta!

Tjenis!

Jag har något viktigt att berätta!

Jag och husse ska sluta jobba på hans jobb. Husse ska börja på ett nytt ställe, men bara jobba lite grann, så då kommer vi ha massor med tid att umgås! Men det är så att dom ville inte anställa mig, så hör och häpna, jag ska börja gå på dagis!

Husse och matte var där igår och kollade hur det såg ut och de trodde jag skulle trivas. De har soffor man får ligga i inomhus, ute finns en stor gård med massor med buskar och mysiga krypin, sedan får man gå in och ut hur man vill.

Jag gillar ju när det händer grejer hela tiden så det kommer säkert att gå bra men imorgon ska jag dit på inskolning och se om det funkar. Jag berättar mer då!

Pussis

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0