Dagis

Tjenis!

Idag har jag varit på dagis. Jag undrade hur det skulle gå imorse egentligen när både lillmatte och jag är så morgontrötta och hon skulle köra mig till dagis innan 7. Men det gick bra, vi kom fram och hann gå en liten promenad. Husse hade gett lillmatte instruktioner om hur mina rutiner brukar se ut och att husse brukar släppa mig på en äng. Men det var så många ängar och alla var nästan plogade så lillmatte visste inte var jag brukar gå men det gjorde inget, vi tog en annan tur.

För husse och matte kan jag säga att jag till och med fick i mig frukost i morse! Ikväll med det kyckling med ris och sås med lite falukorv på. Igår började jag bära runt på en nalle och bädda åt den, det är ju ingen löpperiod på gång så det är nog att jag saknar er!

Pussis


Här ligger jag på din plats husse!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon ska ga los en svang i det hoga graset mellan

vagen och stangslet.



Pappa

2011-11-02 @ 04:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0