Jag klarar mig bra!

Hej kompisar!

I natt har jag sovit i samma säng som lillhusse och lillmatte, så mysigt! Än så länge klarar jag mig utan husse och matte men jag får nog skriva lite utförligare om mina dagar nu så de inte blir oroliga för om jag äter och så.

Igår åt jag ris, bacon och ägg. Det var jätte gott! Lillmatte behövde inte ens muta mig. Till frukost idag blev det ris, stekt ägg och skinka.

Jag vill hälsa till husse också och säga att jag lånar hans plats i soffan. Igår kväll låg jag där med lillmattes duntäcke. Jag blev bjuden på chips med dipp också men jag slickade bara av dippen och spottade ut chipsen, man får ju tänka på figuren!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0