Kafferep

Skönt med helg! Idag har jag inte gjort mycket, varit på några promenader, sovit och ätit upp mig inför en hård dagis vecka.

På lördagar spelar de boule här på området och igår var husse och matte med, mattis kom förresten på andra plats. Efter boulen hängde jag med på kafferep, och jag fick smaka på hemmagjorda drömmar, det finns det minsann inte hemma hos oss, så smaskigt! När vi fikat klart kom lillmattes kusin och hälsade på med deras nyfödda bebis Ingrid, hon var så söt. Jag undare ju självklart vem som låg i vagnen när de kom så jag doppade ner hela huvudet och hälsade på henne, sen låg jag brevid vagnen och vaktade.

Puss


Jag och lillmattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0