Lördag

I lördagskväll var jag, lillhusse och några till hos eickepicke och hans tjej. Där bor en hund som är valp fast lika stor som mig, om inte lite större, och två katter. Jag och min mya valpkompis hade jätte skoj, vi busade med varandra, jagade katter och var ute och grejade.

Det värsta är bara att jag är inte van att vara uppe så länge, jag går ju och lägger mig senast 21 varje kväll. I lördags kom jag hem efter midnatt, runt 01.30 tror jag. Så igår sov jag hela dagen, jag gick upp vid 17. Lillmatte försökte få upp mig runt middag så jag kunde gå ut i trädgården och kissa i alla fall men det orkade jag inte. Idag är jag back on track!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis på namnsdagen söta Elsa! Hoppas du får något gott att smaska på :-)

Kramar från Karin (Isak hälsar också)

2011-10-31 @ 16:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0