Stadsparken

Igår var ju husse och jag lediga. Jag har varit så trött denna veckan att husse har fått bli sur på mig på morgnen för att jag inte går upp. Så igår kunde jag äntligen sova ut. Lillhusse och eickepicke kom hem till oss runt 9 och åt lite frukost och då passade jag också på att äta, sedan sov jag till 14 då lillmatte kom och hämtade mig.

Vi åkte en sväng till stadsparken. Där kollade vi på djuren, men jag vågar fortfarande inte gå fram till hästarna som har bitit mig i tassarna vid två olika tillfällen, hönsen är inte speciellt roliga längre och de andra djuren låg och sov. Men det fanns massor att lukta på, fast jag hade lite svårt att komma igång för jag gick jag gäspade en lång stund.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0