Lång lördag

Hej kompisar!

Igår hade jag fullt upp! Först var jag i stadsparken och gick med husse och matte men jag var jätte trött så det gick sakta. Sedan åkte vi hem så jag kunde ta en powernap.

Efter det kom lillhusse och lillmatte för att hälsa på. Matte och husse skulle iväg med sina vänner så lillhusse och lillmatte passade mig resten av dagen. Då åkte vi och hälsade på när eickepicke och lillhusse var och byggde på huset och sedan åkte vi och hälsade på två nya kompisar till mig, två hanhundar en på 8 år och en 5 månader.
Det var skojigt men jag var väldigt trött.

Sedan hann jag med en sväng in till extralillmatte och smaskade på en bulle. Jag kom inte hem förrän midnatt och jag som brukar gå och lägga mig vid 21, därför blev det lång sovmorgon idag!

Puss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0