Leksaker

Hej kompisar!

Idag har jag varit på dagis igen. Jag har ätit lite dåligt den senaste tiden så husse och matte har varit oroliga, men jag har ju mina perioder då jag äter dåligt. Vissa dagar så får matte mata mig så jag har något i magen när jag ska till dagis så jag orkar hela dagen.

Igår var lillhusse och lillmatte här igen. Det är så skoj när de kommer för då händer det alltid något roligt. Igår hade lillhusse köpt nya leksaker till mig! I vanliga fall när de kommer och hälsar på oss springar jag först till lillmatte och sedan till lillhusse och hälsar. Men igår märkte jag att det var något så då sprang jag direkt till lillhusse och hälsade och "buffade" på plastpåsen han hade med sig.


Den första har jag nästan en likdan sedan innan men en apa som lillhusse också gav mig men den är jätte trasig och har flyttat till Mollösund så nu fick jag en likadan fast katt variant. Den andra är en apa som när man tycker på den piper högt, sträcker ut armarna och räcker ut tungan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0