50 kg vilja!

Lillhusse hämtade mig redan klockan 10 på förmiddagen igår när jag hade opererats. Innan jag fick gå hem skulle de ta bort plåstet/kompressen eller vad det var, men då satt jag på svansen och vägrade att resa på mig. Veterinären fick då kalla in lillhusse för att se om han kunde få mig att lyfta på rumpan och när lillhusse kom reste jag mig på en gång. De ska inte tro att de kan köra med mig hur som helst, 50 kg vilja.

Jag har varit lite sur på husse för att han lämnade mig på sjukhuset så i morse ville jag inte gå ut på promenad med honom och när han kom hem efter jobbet ville jag inte ha något levis från honom heller men gav någon annan mig levis åt jag den.

Nu är jag framme i Mollösund och lillmatte och lillhusse har också kommit!

Puss


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0