Fästingavvisare

Nu är det snart dags att skaffa fästingband kompisar! Här hittade jag en ny typ att fästingavvisare. Många mår ju väldigt dåligt av gifterna i ett vanligt fästighalsband så detta är kanske något för er.

Beskrivning av produkten:


Skudo Pet är framtagen för att ge skydd för husdjur och mindre barn. Ultraljudet sträcker sig ca 1.5 meter från enheten. En av fördelarna med Skudo är att man får ett bra skydd utan att bruka produkter som är giftiga mot djur och natur.

Ultraljud som sträcker sig med 1.5 meters omkrets. Sänder ut ljud med en frekvens på 40,000 Hz. Batteriet räcker ca ett år från aktivering.

Fäst med nyckelring i djurets halsband. Helt ofarlig och stör inte hunden eller katten.








Kommentarer
Postat av: Sandra

Det där fästingskyddet tänkte jag köpa förra sommaren till vår förra njuffe men sen hittade jag Tic Clip och den har jag beställt hem till vår valp :)

2012-04-18 @ 19:46:15
URL: http://djurtokigasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0