Mullsjö

Igår började vi dagen med en promenad i Mullsjö. När jag kommer dit brukar jag skutta ut i bilen! Eller dagen började egentligen runt 7:30 när jag var ute och jagade katt. Jag brukar sitta i en lina på framsidan just ifall en katt skulle komma, annars brukar jag ligga snällt på gräsmattan. Men just igår gick linan sönder, så där sprang jag in på grannens tomt. Den grannen har faktiskt sagt till mig att jag gärna får jaga bort katterna på hans tomt för de ligger i hans trädgårdsmöbler, så jag måste ju ta mitt uppdrag på fullaste allvar.

Tillbaka till Mullsjö. Efter promenaden badade jag och så fikade vi med Eickepicke, lillhusse och de andra grabbarna som arbetade på huset.

På kvällen var vi ute i Hakarp och åt söndagsmiddag. Det var smaskigt! Undertiden vi åt kom det massor med snö så då var jag ute och smakade lite på den.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0