Strålande sol

Hej kompisar!

Här i Mollan har vi det bra. Igår bakade vi och åt påskmat innan lillhusse åkte tillbaka hem för att kika på bilmässan.

Tidigt i morse var jag, husse och matte ute på en kort promenad och då skuttade jag i havet och skuttade lika snabbt upp igen. Det var -3 grader i luften så det måste varit ännu kallare i havet.

Sedan gick vi på promenad igen och då fikade vi på berget. Det var så mysigt att ligga och kika och lukta på berget och bara ta det lugnt. Sedan fortsatte vi ner till byn för att köpa lite fisk i i fiskaffären och lite bröd och så i matbutiken. Husse var i väg till Torp, ett köpcenter några mil härifrån för att köpa lite grejer så han var inte med på promenaden. Det har varit strålande sol men blåst kallt.

Puss

Här diskar jag





Vår i Mollan





Jag och lillmatte





Fika på berget



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0