Lillhusse och lillmatte

I lördags kom lillmatte och lillhusse äntligen hem. De kom och åt frukost hos oss. Jag låg vid dörren och väntade för husse var och köpte frallor när de öppnade dörren. Jag kollade upp och blinkade en extra gång innan jag såg att det var lillmatte och lillhusse och flög upp och hälsade.

När de inte hade träffat mig på över en vecka behövde de få en riktigt tvätt av mig. Sedan skuttade jag till leksakslådan och hämtade grejer vi kunde leka med.

När alla ätit frukost gick vi på en promenad. Jag skuttade hela vägen och skulle busa med lillhusse. Skönt att allt är som vanligt igen!

Puss



Lillmatte fick en blomma av mig när hon kom hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0