Lördag

Idag började vi dagen i Mullsjö där vi gick en promenad och jag badade. När husse sa att vi skulle åka hem igen kollade jag på honom, kunde vi inte stanna lite längre? Sedan sa husse att vi skulle åka och då sprang jag ner och tog mig ett till dopp i sjön och sen hoppade jag in i bilen. Då åkte vi och handlade mat. Jag satt utanför med lillmatte och väntade, det kom fram flera stycken och klappade på mig.
 
Sedan har vi hunnit med att baka bullar och greja i trädgården.
 
Puss
 
De håller på att lägga nya avloppsrör i Mullsjö. Jag undrade vad det var och hoppade ner i en grop.
 
 
 
Bullbak.
 
 
Det tog sådan tid att jag fick lägga mig ner och vänta.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0