Kändis

Hej kompisar!

Nu är husse och matte hemma och allt är som vanligt, skönt! De kom hem sent i lördags kväll. Så igår när vi var ute på promenad gick det sakta, jag var så trött.

Efter promenaden kom alla hem och fikade och sen var vi en sväng i stadsparken. Egentligen var jag trött men jag kan ju inte missa att hänga med när de ska åka och göra någót skojigt! När vi var där kom det fram några med en hund och sa att det såg ut som Elsa, det är klart att det är jag liksom! Ibland känner jag mig lite som en kändis i stan, alla känner igen mig men den som är ute och går med mig kanske inte vet att jag känner dem som kommer fram och hälsar. När jag kom hem hoppade jag direkt upp i sängen och sov nästan hela dagen.

Puss


Lillhusse och jag.


Här har vi killingarna igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0