Vilse

Hej kompisar!

Igår var vi och gick vilse uppe vid Axamo. Vi glömde att kika på hur långa spåren var så vi tog en som vi trodde var kort, men ack så fel vi hade. Lillhusse och lillmatte litade på mig och trodde att jag skulle visa vägen för att jag går där så ofta med husse och matte, men tillslut kom vi fram till bilen i alla fall.

Inatt har jag varit lite bökig. Nu när lillhusse och lillmatte sover hos mig ligger jag ju självklart i deras säng men efter någon timma blir jag lite varm. Så i natt väckte jag lillmatte flera gånger om att jag ville ut, mitt i natten. Lillmatte trodde att jag var dålig i kistan men jag tänkte bara ta en liten tupplur ute i -14 grader. När jag lurat klart knackade jag på dörren så matte kom och öppnade, och så höll vi på.

Nu ska jag på promenad!

Puss



Vilse i skogen. Till och med levisarna tog slut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0