Fullt upp!

I förrgår var vi på knutsbrygga, det är en restaurang som finns här i Mollan. Där har de vattenskålar för alla hundar som kommer och hälsar på. När vi kom så fick jag helt nytt vatten av en servitris, nytt vatten är ju såklart det bästa! När hon ställde ner den på marken fick hon en ordentlig puss som tack.
 
Igår hade vi riktigt busväder. Vi var ute på någon promenad, annars blev det mest en vilodag. På kvällen kom lillhusse och lillmatte och idag kommer eickepicke och co. Fullt upp!
 
Puss
 
 
 
Knutsbrygga.
 
 
 
Lillhusse och jag i morse. Jag lurade lillmatte att jag ville ha hjälp ner för trappan och när hon reste på sig hoppade jag upp och tog hennes plats sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0