Sovrutiner

Som jag har berättat gillar jag rutiner. Jag går alltid och lägger mig en stund innan 21, aldrig efter. Igår var det 20:40. Då går jag in i vårt sovrum, sätter mig jämte husses sida av sängen och vill egentligen att han också ska gå och lägga sig då. Det är så svalt och skönt i vårt sovrum. Jag sover aldrig på mattes sida, det är för nära väggen. Jag går bara över till matte när på morgonen när jag ska väcka henne eller om jag jag vill något viktigt. Annars ligger jag alltid jämte husse.


Ser ni vem husse har kort på på sitt nattduksbord?







Blir det för kallt kan jag alltid lägga mig på mitt blommiga täcke. Är det nytvättat brukar jag lägga en nöjd suck. Nytvättat är det bästa!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0