Sjukhuset

Hej kompisar!

Idag har husse och jag suttit på sjukhuset. Lillhusse hittade en grej på min svans som var helt infekterad. Jag har haft en grej som stuckit ut på svansen ett tag men då har jag bara fått berättat att man kan ha det ibland, som en leverfläck på människor. Vi satt i två timmar för att få komma in på en akuttid och där konstaterade dem att den var infekterad men de vet inte vad det är för grej. Nu måste jag äta antibiotika i 10 dagar för att sedan ta prover och se så det inte är något farligt.

De har rakat bort hår på min svans och det är jätte obehagligt. Jag klarar inte av att gå utan jag springer dit jag ska för att snabbt sätta mig ner. Jag är jätte stirrig och flåsar hela tiden. När jag skulle dricka vatten hann jag precis fram till skålen när det var så obehagligt att jag sprang tillbaka till min matta och satte mig ner. Lillmatte kom med skålen till mig istället och satte den på mattan, och då drack jag upp nästan hela skålen.

Imorgon blir det inget dagis för min del. Jag ska bli ompysslad av fem pluggande tjejer!

Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0