Kossor på grönbete

Igår eftermiddag/kväll var jag ute hos mina kompisar. Det var jätteskoj! Lillmatte sa att vi var som kossor på grönbete när vi sprang på ängarna.

Vi busade och markerade revir, först kissade jag sen kom båda pojkarna efter varandra och kissade på precis samma ställe. Sedan hittade jag en "bäck" som jag skuttade i, men de andra hakade inte på, de stod bara och kollade på. Efter det åt vi lite gräs.

Innan vi åkte hem fick jag duscha av mig lite inne i stallet. Jag är fortfarande lite resarverad mot hästar för jag har blivit biten några gånger som ni vet. Det går bra att gå in men jag går inte när närmare än 2 meter. När Lillmatte gick och klappade på dem blev jag så nervös och började backa och grymta lite, precis som att jag nästan skulle skälla.

Vi hann även busa med pinnar. Lillhusse kastade en pinne, och jag som i aldrig brukar komma först gjorde det denna gången men då kom Nitro (mastiffen) och tog den, snäll som jag är tog jag inte tillbaka den. Så varje pinne jag tog upp från marken tog han, men han är så trots allt bara 1 år, så det gör inget!

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0