Makeover

Hej kompisar!

Igår fick jag mig en makeover. Jag har tagit bort massor med päls på bröstet, magen och på mina "byxor" (skinkorna). Det ser ut som jag gått ner några kilo. Vi har några tovor kvar att ta under magen och vid ljumskarna, men det får vi ta senare för jag blev lite sur på lillmatte när hon följde efter mig med den där borsten när jag ville sova. Sedan var vi på en långpromenad i det härliga vädret.

Idag gick vi runt rocksjön. Det var tydligen en kanottävling där, så det var jätte mycket folk. Jag doppade mig 3 gånger, varav en gång simmade, för första gången i år. Sedan fikade vi hela familjen i solen. Äntligen är det vår och jag får lite sällskap ute!

Snart ska jag åka och leka med två av mina kompisar!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0