Fel hund?

Hej kompisar!
 
Igår när lillhusse kom och hämtade mig på dagis gick min dagisfröken som vanligt och hämtade mitt koppel innan han hämtade mig. Jag brukar ha ett rött koppel till dagis men lillmatte och jag tyckte att det hade blivit slitet så vi tog mitt "finkoppel" som jag har när jag går på stan och så. Det visste inte lillhusse. Så när min dagis fröken kommer med ett svart koppel trodde lillhusse att han skulle få med sig en annan hund men då såg min dagisfröken förvånat på lillhusse och sa att jag blev lämnad med det kopplet. Tur att de har koll på mitt dagis när jag har olika personer som hämtar och lämnar!
 
Idag har jag och lillmatte varit lediga. Jag väckte lillmatte vid kl 7 bara för att se så vi inte hade försovit oss. Sedan somnade vi om någon timme. Därefter var vi på promenad och en sväng hos Eickepicke.
 
Puss
 
 Här jag jag ett annat koppel, mitt röda flexi. Det tycker jag bäst om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0