Söndag

Idag har vi varit på promenad vid IKHP-stugan, precis som förra helgen. Det är en ordentlig runda med mycket backar. När vi kom hem fick inte matte och lillmatte upp bagageluckan på bilen. Jag satt som en nickedocka och undrade varför de aldrig öppnade. Efter ett tag fick lillmatte ta ner ett säte och så fick jag hoppa ut genom baksätet. Jag gillar inte när det är trångt eller för högt, jag har många kilo att balansera. Lillmatte mutade mig med kex så tillslut hoppade jag ut.
 
Vi pratade med husse när vi kom hem och de har sol och 22 grader varmt. Här har det regnat nästan hela dagen.
 
Puss
 
 
 
När vi var här förra helgen stod kossorna här.
 
Idag var de i en annan hage. De började mua på mig långt innan jag såg dem.
 
 
 
Jag åt frukost på en stubbe idag också.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0