Fredag

Igår började min dag konstigt. Min matte gick inte upp tidigt till jobbet och inte husse heller. Jag trodde nästan att det var helg när vi sov lite längre men så sa husse att vi skulle åka till dagis? I vanliga fall åker matte innan oss och när de inte äter frukost eller duschar i den ordningen de brukar blir jag förvirrad. Matte skulle nämligen åka till Paris, det var därför hon hade en liten sovmorgon och då tog husse och jag också det.

Idag är vi lediga husse och jag. Jag sov ut till kl 9 och sedan gick vi på promenad vid Vättern. Jag gick i vattnet men bara upp till magen. När jag vilat en stund efter promenaden åkte vi på några ärenden.

Trevlig helg! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0