Var är min säng?

Nu när min matte är hemma med sin skadade arm tycker hon att vi ska greja en hel del. I torsdags var vi och köpte en ny säng till gästrummet, en dubbelsäng istället för enkelsäng. Det är i den enkelsängen som stod där innan som jag har legat mycket i. Det är min och lillmattes säng och när lillmatte flyttade hemifrån blev det min. Nu fick min säng flytta ner en våning, så den slängdes ju inte i alla fall.

När min säng bars ner fattade jag ingenting. Jag bara satte mig mitt i rummet där den stod förut och kollade med ledsna ögon. Vad händer? Här brukar jag ju ligga?

Som tur var fick jag se att min säng stod där nere och att det kommer en ny hit upp. Då kan jag ju lägga mig i den nya stora sängen sen också.

Puss


Var är min säng?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0