Mollan

Hej kompisar!

Det blev lite ändrade planer så jag fick åka till Mollan redan i förmiddags och slapp dagis. Som tur var fick jag i mig lite frukost innan vi åkte för det tar ju en liten stund att åka. På vägen stannade vi i Stenungsund och där luktade och kissade jag.

När vi åker till Mollan brukar jag ligga ner hela vägen tills vi kommer till en viss sväng. Då vet jag att det bara är någon kilometer kvar och då sätter jag mig upp. När vi kom fram kissade jag in mitt revir och gick runt och luktade noga. Tur att jag inte kissade hemma innan vi åkte så jag hade mycket att markera med.

Nu har jag precis varit på en promenad i solen och tänkte ta och vila en liten stund. Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0